مسی به دنبال رکورد های جدید.
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مسی به دنبال رکورد های جدید.
نوشته شده در چهار شنبه 22 آذر 1391
بازدید : 341
نویسنده : حسین فهیمی

 

چالش های جدید لیونل مسی تبدیل شدن به برترین گلزن بارسا و آرژانتین می باشد. او همچنین می تواند به برترین گلزن تاریخ لالیگا و لیگ قهرمانان تبدیل شود. نابغه آرژانتینی بارسا تنها 25 سال سن دارد اما بسیاری از رکورد های گلزنی در جهان را پشت سر گذاشته است. چهار رکورد گلزنی دیگری که برای شکستن پیش روی مسی قرار دارند عبارتند از:

1- بهترین گلزن تاریخ باشگاه

مسی در حال حاضر بهترین گلزن تاریخ باشگاه، بالاتر از سزار رودریگز، در بازی های رسمی محسوب می شود. اما در مجموع بازی های رسمی و دوستانه، مسی در جایگاه سوم بهترین گلزنان باشگاه قرار دارد. مسی با 305 گل، پایینتر از پائولینو آلکانترا با 369 گل و جوزپ سمیتیر با 333 گل زده، در رده سوم برترین گلزنان باشگاه قرار گرفته است.
 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

2- بهترین گلزن تاریخ آرژانتین

گابریل باتیسوتا بهترین گلزن تاریخ تیم ملی آرژانتین است که در سالهای 1991 تا 2002 موفق به زدن 56 گل برای آلباسته شده است. بازیکنانی چون هرنان کرسپو با 35 گل و مارادونا با 34 گل در رده های دوم و سوم قرار دارند و مسی با 31 گل در رده چهارم ایستاده است.




مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: